• وبلاگ : به ياد لاله ها
  • يادداشت : آخرين حرف
  • نظرات : 14 خصوصي ، 6 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    عيدتون مبارك و ممنون به خاطر وبلاگ عاليتون.

    --------------------------------------------

    لينك باكس يكي از بهترين ابزارهاي موجود در محيط سايبر، براي ايجاد ارتباط بين وبلاگ نويسان، افزايش آمار وبلاگ‌ها، راحتي خوانندگان در پيدا كردن موضوعات دلخواه و... است؛ اما چون اكثر لينك باكس هاي موجود، به دست افراد غيرقابل اعتماد گردانده مي‌شود و لينك‌هاي ثبت شده در آن‌ها از لحاظ اخلاقي و اعتقادي، دچار مشكل‌هاي عديده‌اي هستند، لذا وبلاگ نويسان مذهبي- ارزشي، از استفاده از اين ابزار محروم شده‌اند.
    به همين جهت و با هدف كاهش اين مشكل براي وبلاگ‌نويسان مذهبي- ارزشي، اقدام به ايجاد لينك باكسي با عنوان لينك باكس مذهبي- ارزشي « ياران» كرده و اميد است با كمك و همكاري شما و ديگر دوستان وبلاگ‏نويس، اين طرح با تمام توان به پيش رود و با اين كار، هم آمار بازديد وبلاگ‌هايمان افزايش چشمگير پيدا كند و هم اين لينك باكس، بهانه‌اي براي اتحاد و همدلي بيشتر بين وبلاگ‌نويسان مذهبي- ارزشي باشد.
    با توجه به مطالب ارائه شده، اگر مايل به همكاري بوديد، ابتدا كد لينك‌باكس را در قالب وبلاگ خود قرار دهيد و سپس لينك خود را از قسمت ارسال لينك در لينك‌باكس ثبت نماييد تا پس از حصول اطمينان از محتواي لينك ارائه شده، در لينك‌باكس نمايش داده شود.
    در ضمن مي‌توانيد براي جلب نظر خوانندگان، به جاي استفاده مستقيم از نام وبلاگ، از جملاتي زيبا براي افزايش جذابيت لينك خود، استفاده نماييد.

    ------------------------------------------

    اين يه پيشنهاد از طرف حقير به شما بود، با تمام وجود اميدوارم كه قبول كنيد، اگه مايل به اين كار بوديد، مي‌تونيد كد لينك باكس رو از اينجا بگيريد.

    موفق باشيد

    التماس دعا

    يا علي